Twoi goście Poznaj szczegółowe dane o swoich gościach

Logo

Podgląd niedostepny

Aktualnie widok raportu jest dostępny
jedynie na przeglądarce w komputerze.

Informacje o gościach

Sentyment rozmów

Rodzaj klienta

Źródło klientów

Istotne aspekty

Istotne sprawy dla klientów

Brak danych 40% (260 połączeń)
Nieokreślone preferencje lub brak szczegółowych danych na temat wymagań gości.
Jedzenie 20% (132 połączeń)
Opcje związane z posiłkami, zwłaszcza możliwość zjedzenia śniadania lub obiadu na miejscu.
Strefa wellness 16% (101 połączeń)
Dostępność basenu, sauny, jacuzzi w obiekcie.
Koszt pobytu 10% (62 połączeń)
Istotność ceny samego pobytu.
Udogodnienia dla dzieci 7% (44 połączeń)
Dostępność atrakcji i udogodnień dla najmłodszych gości.
Formalności i opłaty 3% (19 połączeń)
Aspekty administracyjne, takie jak faktury, potwierdzenia i pewność płatności, oraz dodatkowe koszty
Parking 2% (12 połączeń)
Dostępność parkingu dla gości, co jest istotne dla osób podróżujących samochodem.
Elastyczność czasowa 2% (10 połączeń)
Możliwość wcześniejszego zameldowania lub późniejszego wymeldowania, co daje większą swobodę gościom.
Komfort pokoju 1% (7 połączeń)
Cechy pokoju, takie jak rozmiar łóżka i dostępność łazienki, które zwiększają wygodę pobytu.