Sentyment
20
Bardzo negatywny
Kompletna porażka
Skrót

Stały klient otrzymał zimne zamówienie z 60-minutowym opóźnieniem. To trzeci taki przypadek w miesiącu. Klient odmówił rekompensaty.

Dlaczego to ważne?

Stały klient (15 zamówień/miesiąc) grozi odejściem do konkurencji i zapowiada negatywną opinię. To trzeci taki przypadek w miesiącu. Utrata może oznaczać znaczący spadek przychodów i szkodzić reputacji marki.

Problem
Opóźnienie 60 minut (obiecano 30min), zimne dania, brak komunikacji o opóźnieniu. Klient używa sformułowań: 'to już trzeci raz', 'szukam alternatywy', 'napiszę opinię'.
Rezultat
Klient odmówił rekompensaty i zadeklarował zmianę restauracji
Zgłoszenie problemu (00:00 - 00:20)
Klientka kontaktuje się z restauracją w sprawie opóźnionej dostawy i zimnych dań.
Szczegóły zamówienia (00:20 - 00:45)
Omówienie szczegółów zamówienia i problemów z dostawą, w tym czasu opóźnienia i stanu dań.
Propozycja rekompensaty (01:10 - 01:30)
Przedstawienie propozycji 30% rabatu na kolejne zamówienie jako rekompensaty.
Zakończenie rozmowy (01:30 - 01:50)
Potwierdzenie ustaleń i zapewnienie o poprawie jakości usług w przyszłości.
Stały klient (15 zamówień/miesiąc) dzwoni z reklamacją. Zamówienie pizzy dotarło po 60 minutach zamiast obiecanych 30 minut. Pizza była zimna. To trzeci taki przypadek w tym miesiącu.

Relacja klienta

🟡 Klient zamawia regularnie (15 razy/miesiąc) i był zadowolony do tej pory
🔴 Wyraził silną frustrację: "To już trzeci raz w tym miesiącu"
🔴 Zapowiedział napisanie negatywnej opinii w Google
🔴 Użył sformułowania "szukam alternatywy" - rozważa konkurencję
🔴 Odmówił rekompensaty 30% - "Nie chcę żadnych rabatów, po prostu nie będę już zamawiał"

Relacja obsługi

- Obsługa potwierdziła opóźnienie i przeprosiła za niedogodności
- Tłumaczyła się korkami w mieście jako przyczyną opóźnienia
- Zaproponowała rabat 30% na następne zamówienie jako rekompensatę
- Nie zaproponowała rozmowy z managerem ani innych form zadośćuczynienia
- Nie odniosła się do faktu, że to trzeci taki przypadek

Dalsze kroki

- Klient odmówił rekompensaty i zadeklarował, że nie będzie już zamawiał
- Zapowiedział napisanie negatywnej opinii w Google
- Nie ustalono żadnych dalszych kroków ani działań naprawczych